Keuzemenu

Shoppen via www.koffietopia.nl kan echt iedereen

Op deze pagina vindt u uitgebreide informatie en handige tips over o.a. het bestel-, betaal- en bezorgingsproces. Bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wij leveren in principe door heel Nederland en België maar naar andere landen is in overleg uiteraard ook mogelijk.

Alle producten zijn origineel en nieuw! Mocht je vragen hebben over een artikel of is er iets niet duidelijk, neem gerust contact met ons op: Klantenservice.
Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden, in ieder geval binnen 24 uur! (ook in het weekend en avond!).

Bestellen

In de shop zie je precies welke artikelen we hebben en of deze op voorraad zijn. Deze artikelen zijn ook daadwerkelijk op voorraad, dus snel te leveren. Alle artikelen worden voor verzending gecontroleerd of alles heel is en geen gebreken vertoont. Mocht er onverhoopt toch iets door de controle gaan wat niet naar wens is laat ons dit dan ook zo snel mogelijk weten, in ieder geval binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling!

Verzenden en bezorgen in Nederland (boven €50 gratis)

Jouw bestelling wordt in principe binnen 3 werkdagen (mits op voorraad) na ontvangst van je betaling in heel Nederland verzonden! Voor overige landen kan de bezorgtermijn wat langer duren. Jouw bestelling wordt keurig verpakt en supersnel voor je aangeboden bij PostNL of bij DHL. De vaste verwerkingskosten binnen Nederland voor pakketpost zijn €4,95 bij orders t/m €50 daarboven betaald je GEEN verzendkosten. Voor brievenbuspost binnen Nederland berekenenen wij € 4,95. Mocht je na het retourneren van een bestelling toch weer onder de €50 komen, dan zullen de verzendkosten alsnog ingehouden worden op het te crediteren bedrag.

Bezorging aanpassen? 

Je kunt nu vóór de eerste bezorging met je track & Trace code aangeven waar en wanneer je het pakket wil ontvangen tot 06.00uur op de dag van bezorging.Komt het dan nog steeds niet gelegen? Dan kan je het pakket eenvoudig bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie laten bezorgen. 

Indien een bestelling niet afgeleverd kan worden, geweigerd of niet afgehaald wordt op het postkantoor/afhaaldepot zullen die kosten in rekening gebracht worden (Dit is veelal een bedrag rond de €25,00 = 2x verzendkosten + boete van PostNL niet afhalen, en administratiekosten).

Verzenden en bezorgen in België bestellen (boven € 250,- gratis)
Wanneer jouw online betaling met je betaalkaart niet lukt dan is deze niet geschikt voor online betalingen met  SofortBanking/ DirectBanking of Bancontact
. Kies dan voor de betaalmethode: "vooraf betalen".
Boven € 250,- betaald je geen verzendkosten. Standaardtarief: € 9,95.

Bestellen als buitenlandse onderneming: Je besteld als buitenlands bedrijf en je hebt een BTW-identificatienummer? Dan kun je onze producten netto zonder BTW kopen. Graag dan bij je bestelling je BTW nummer vermelden en als betaalvorm "vooraf betalen kiezen". Let op: wij controleren of het door jouw opgegeven BTW nummer correct is. Je ontvangt dan binnen 12-48 uur een factuur zonder BTW (VAT).

Betalen

Betaling is mogelijk door middel van:

  • iDEAL
  • vooraf overboeking naar onze bankrekening via Nederlandse bank- of
  • Girorekening
  • Bancontact/Mistercash (Belgische klanten)
  • DIRECTebanking/SofortBanking
  • Creditcard
  • Contact bij afhalen
  • Pinnen bij afhalen

Na een bestelling krijg je een email ter bevestiging. Mocht daar iets niet in kloppen laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Na ontvangst van de betaling zal de bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Ons streven is om het uiterlijk op de eerst volgende werkdag, na ontvangst van uw betaling, te versturen waardoor de bestelling meestal al een dag later bij je aangeboden kan worden. Bij vooraf overboeking heb je 5 dagen de tijd om het geld over te maken, na die 5 dagen krijgt je nog een herinneringsmail om alsnog de betaling te doen. Mocht betaling uitblijven zal jouw reservering komen te vervallen en gaan de artikelen weer terug in de shop.

Voorwaarden

Klik hier voor onze "Algemene Voorwaarden".

Retourneren - Herroepingsrecht

1 Dit artikel is slechts van toepassing indien Klant een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Zakelijke Klanten komt derhalve geen herroepingsrecht toe. Klant heeft het recht de op afstand gesloten Overeenkomst met Shelter VOF binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product, zonder opgave van redenen, kosteloos te ontbinden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
De termijn gaat in op de dag nadat de Klant, of een vooraf door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
als Klant in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop Klant, of     een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen;
als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
2 Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van Klant. Klant dient derhalve zelf de retourkosten te dragen. Indien deze kosten hoger zijn dan het reguliere posttarief, geeft Shelter VOF een raming van deze kosten.
Eventuele door Klant betaalde kosten voor verzending en betaling van het product naar Klant zullen bij retour van de gehele bestelling aan Klant worden terugbetaald. 
3 Binnen de in lid 1 bedoelde herroepingstermijn zal Klant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Klant zal de verpakking slechts openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan. Uitgangspunt hierbij is dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat Klant in een fysieke winkel zou kunnen. 
4 Klant is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in het vorige lid.
5 Klant kan de Overeenkomst ontbinden conform lid 1 van de in dit Artikel gestelde termijn door het modelformulier voor herroeping (digitaal) te zenden aan Shelter VOF, of op andere ondubbelzinnige wijze aan Shelter VOF kenbaar te maken dat hij van de aankoop af ziet. Shelter VOF bevestigt in geval van een digitale melding de ontvangst van die melding. Na ontbinding heeft Klant nog 14 dagen om het product terug te zenden. Het is ook mogelijk om binnen de in lid 1 van dit Artikel gestelde bedenktermijn het product direct terug te zenden, mits het modelformulier voor herroeping of andere ondubbelzinnige verklaring voor herroeping is bijgesloten.

Producten kunnen geretourneerd worden aan:

Koffietopia
Hoofdstraat 29
5461JC, Veghel

6 Reeds door Klant (vooruit) betaalde bedragen zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de Overeenkomst worden terugbetaald aan Klant. Tenzij Shelter VOF aanbiedt het product zelf af te halen, mag Shelter VOF wachten met terugbetalen tot Shelter VOF het product heeft ontvangen of tot Klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. 
7 Op de websites wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst informatie over het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht en een eventuele gewenste procedure vermeld.
8 Het herroepingsrecht geldt niet voor:

  • Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen.

Klachten

Het kan voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent of dat iets niet is gegaan zoals je had verwacht. Dat vinden wij ook niet fijn, en willen dit graag samen met jou oplossen. Laat een klacht zo snel mogelijk aan ons weten via een email: info@koffietopia.nl

Garantie en conformiteit 

1 Dit artikel is slechts van toepassing indien er sprake is van een Klant die niet handelt in uitoefening van zijn beroep of bedrijf. 

2 Shelter VOF staat er voor in dat de producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien specifiek overeengekomen, staat Shelter VOF er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. 

3 Een door Shelter VOF, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de Klant op grond van de Overeenkomst al heeft en kan inroepen. 

4 Indien het afgeleverde product niet aan de Overeenkomst beantwoordt, dan dient Klant binnen een redelijke termijn nadat hij het gebrek heeft ontdekt Shelter VOF daarvan in kennis te stellen. 

5 Indien Shelter VOF de klacht gegrond acht, worden na overleg met Klant de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed. De maximale vergoeding is, met inachtneming van het Artikel aangaande aansprakelijkheid gelijk aan de door Klant betaalde prijs over het product.

Bezoek, correspondentie en retouradres

Koffietopia Veghel
Hoofdstraat 29, 5461JC Veghel

Tel. 0413 - 78 53 76 (enkel tijdens openingstijden)

Email: info@koffietopia.nl

Openingstijden:  

Dinsdag. t/m Vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur
Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

Klantenservice

Tel. 0413 - 78 53 76 (enkel tijdens openingstijden)
Emailadres: info@koffietopia.nl

KvK Eindhoven: 17188648
Btwnr. NL.815.476.231.B01

Koffietopia is een handelsnaam van VOF Shelter.

 

Gastenboek

  • 15-12-2017 - Gelukkig vonden we bij toeval de website van KoffieTopia. We...  lees meer
  • 28-11-2017 - Op 10 november j.l. kochten wij bij Koffietopia een Jura...  lees meer
  • 10-11-2017 - Kijk dat is nu het leuke van het internet, dan...  lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2017 KoffieTopia Veghel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel