Keuzemenu

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koffietopia.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Gastenboek

  • 15-12-2017 - Gelukkig vonden we bij toeval de website van KoffieTopia. We...  lees meer
  • 28-11-2017 - Op 10 november j.l. kochten wij bij Koffietopia een Jura...  lees meer
  • 10-11-2017 - Kijk dat is nu het leuke van het internet, dan...  lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2017 KoffieTopia Veghel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel