Keuzemenu

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koffietopia.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Gastenboek

  • 08-10-2018 - vrijdag besteld en de volgende dag in huis Moccamaster onderhoudsset...  lees meer
  • 22-09-2018 - Verschillende keren een bestelling geplaatst, hele goede service en altijd...  lees meer
  • 16-09-2018 - Gisteren een Jura E8 gekocht nadat we volledig waren voorgelicht...  lees meer
Plaats een bericht

NIEUWSBRIEF

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Aanmelden
© 2010 - 2018 KoffieTopia Veghel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel